Administratief beheer van vastgoed in Brugge.

Bij het beheer van appartementsgebouwen komt heel wat kijken. Daar weten wij alles van. Ook op administratief vlak. U bent bijvoorbeeld verplicht om de algemene vergadering bijeen te roepen. Dat doen wij als syndicus voor u. We maken bijvoorbeeld ook de notulen op en zorgen ervoor dat de beslissingen van de vergadering worden uitgevoerd.

Vraag uw gratis offerte aan
Overleg Agence Van den Abeele | Agence Van den Abeele

Wat Agence Van den Abeele
als syndicus voor u doet

1.

Organisatie algemene vergadering.

Als syndicus roepen we de algemene vergadering bijeen. We noteren de beslissingen van de algemene vergadering en voeren deze uit.

2.

Behandeling van briefwisseling.

Agence Van den Abeele behandelt als syndicus alle briefwisseling tussen de vereniging, de mede-eigenaars en derden.

3.

Vertegenwoordiging vereniging van mede-eigenaars.

Als syndicus vertegenwoordigen we de vereniging van mede-eigenaars, zowel in rechte als voor het administratief beheer van de gemeenschappelijke zaken.

4.

Afsluiten aansprakelijkheidsverzekering.

We bezitten een aansprakelijkheidsverzekering af die de uitoefening van onze taak als syndicus dekt.

5.

Updaten van het ‘reglement van orde’.

Bij nieuwe regelgeving of nieuwe beslissingen van de algemene vergadering passen wij het ‘reglement van orde’ aan. Dit is een document met de afspraken die de mede-eigenaars maakten.

6.

Inschrijving Kruispuntbank.

Elke vereniging van mede-eigenaars moet zich verplicht inschrijven bij de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO). Als syndicus regelen wij deze registratie en het administratieve beheer ervan.

Huis huren kopen Brugge | Agence Van den Abeele

Vraag uw gratis
offerte aan

Benieuwd hoeveel syndicus kost? Neem vrijblijvend contact op en wij helpen u graag verder

Of lees eerst hoe wij u kunnen helpen met het technisch en financieel beheer.

Hoe mogen we u bereiken?
Via e-mail kunnen we relevante documenten doorsturen.
Altijd handig om telefonisch eens vlug af te stemmen.
Nog vragen? Misschien vindt
u hier wel een antwoord.
  • Wanneer is de woning instapklaar?

    Bij een instapklare woning dient u in principe enkel uw meubels en inboedel te verhuizen. Hierbij zijn de schilderwerken zijn in goede staat en dienen er geen bijkomende kosten of investeringen gemaakt te worden.

  • Op welke manier wordt berekend of ik over voldoende inkomsten beschik om een pand te huren?

    Om comfortabel te kunnen leven en wonen wordt vaak de zogezegde derderegel toegepast. Dit wil in principe zeggen dat je slechts een derde van het totale gecombineerde gezinsinkomen (zonder rekening te houden met het kindergeld, dat is voor de kinderen) mag spenderen aan de maandelijkse huur of afbetaling van uw lening om hiernaast nog comfortabel andere kosten te kunnen betalen.

  • Moet ik als huurder mijn huurwoning laten verzekeren?

    Wanneer je een woning huurt dient de eigenaar in te staan voor de brandverzekering van het onroerende goed.

    Wel dient u een huurdersaansprakelijkheidsverzekering te onderschrijven. Deze verzekert u tegen accidentele schade welke u als huurder eventueel kan aanbrengen.

    Zo denken wij bijvoorbeeld aan een frietpot welke vuur vat, een bad welke overloopt, etc..

  • Wat is een EPC?

    Een EPC attest of energieprestatiecertificaat is een rapport dat inzicht geeft in de energetische kwaliteit van een woning. Het rapport wordt door een energiedeskundige (type A) opgemaakt en voorzien van een energiescore. De energiescore wordt bepaald door: het type warm water installatie (sanitair water en CV water) en de isolatiewaarde van: het dak, de vloer, ramen, muren en deuren. Bij verkoop of verhuur van de woning ben je verplicht om een EPC attest in je bezit te hebben. Potentiële kopers of huurders krijgen door het energieattest inzicht in de energie efficiëntie van de woning.

Antwoord toch niet gevonden?
Neem contact met ons op.